- 1. Hogyan találom meg a telephelyüket?
- 2. Van-e kiskereskedelmi boltjuk?
- 3. Hogyan történik Önöknél a vásárlás?
- 4. Ha leadok egy megrendelést, hány napon belül tudnak szállítani?
- 5. Az előző cégtől azért váltam meg, mert mindig más foglalkozott a megrendelésünkkel. Önök biztosítanak-e saját ügyintézőt?
- 6. Mikor érhető el az ügyfélszolgálatuk telefonon?
- 7. Mit jelent a papírok csomagolásán a „TFC” jelzés?
- 8. Miért tér el a szín a nyomtatott képen, és a monitoron?
-
1. Hogyan találom meg a telephelyüket?
Címünk: 8900 Zalaegerszeg, Hock János utca 36.
Tömegközlekedéssel:
Indulás Zalaegerszeg Kovács Károly térről.
Felszállás az 1-es buszra, mellyel 5 megállót kell megtenni, cca 2 km.
Leszállás Zalabútor Kft. bejárati útján, majd gyaloglás tovább cca. 241m 4 perc. -
2. Van-e kiskereskedelmi boltjuk?
Kis és nagykereskedésünket egy helyen találják meg. Címünk, 8900 Zalaegerszeg, Hock János utca 36.
Nagyobb megrendeléseket raktárról teljesítjük, hogy az egyes termékek értékesítése során a legkisebb költséggel dolgozzunk. Így folyamatosan megtakarítást érünk el, melyet az áraink is tükröznek Önök felé.
-
3. Hogyan történik Önöknél a vásárlás?
Megrendelését leadhatja online, telefonon, faxon, e-mailen, interneten és postai úton is.
A megrendelt termékeket 48 órán belül térítésmentesen házhoz szállítjuk Zalaegerszeg egész területén. Vidéki kiszállítást is vállalunk, szerződött szállítmányozó partnerünk, ill. saját tehergépjárműveink segítségével. -
4. Ha leadok egy megrendelést, hány napon belül tudnak szállítani?
A megrendelt termékeket 24 órán belül házhoz szállítjuk Zalaegerszeg területén amennyiben raktárkészletünkben megtalálható. Egyéb esetben 48 óra a szállítási idő. Vidékre 2-3 napos szállítási határidővel tudjuk vállalni.
-
5. Az előző cégtől azért váltam meg, mert mindig más foglalkozott a megrendelésünkkel. Önök biztosítanak-e saját ügyintézőt?
Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy ügyfeleinkkel folyamatos, egyéni kommunikációt folytassunk, ezért minden partnerünkkel jól felkészült munkatársunk tart kapcsolatot.
-
6. Mikor érhető el az ügyfélszolgálatuk telefonon?
Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között.
-
7. Mit jelent a papírok csomagolásán a „TFC” jelzés?
Totally Free Chlorine - teljesen klórmentesen fehérített, vagyis a gyártás során a papírmasszát klórmentes anyagokkal fehérítik.
-
8. Miért tér el a szín a nyomtatott képen, és a monitoron?
Nyomtató más színtartományban (CMYK) dolgozik, mint a monitor, a scanner, vagy a digitális fényképezőgép (RGB). Ez nem kellékanyag, hanem technikai kérdés.